2014/06/15

Μπαμπάδες, Χατζηδάκις και μπόρα καλοκαιριάτικη.

Αυτό το μικρό αγοράκι γύρω στα 7; του εδώ,
 θα γινόταν ο μπαμπάς μου, ο μπαμπάς μας. 

Ο μπαμπάς της Ελευθερίας και της Κατερίνας.



Την θυμαμαι εκείνη την μέρα, τις φωτογραφίες της τράβηξε
η θεία Κατίνα, η αδελφή του.
Εμείς τα μικρά είμαστε ευτυχισμένα, είχε ήλιο, 
πιο κεί έπαιζαν οι γάτες μας,
η Κατερίνα κρατάει και μια σοκολάτα!,
 μας άρεσε να ποζάρουμε στην κάμερα της θείας...
 είμαστε δίπλα στον μπαμπά και στην μαμά.
Δυό χρόνια  μετά ο μπαμπάς "έφυγε".

Εκρυβε αγάπη στη σιωπή και στις φωνές το σπίτι μας, τότε...
20 χρόνια από τότε που έφυγε και ο Μάνος.

Το απόγευμα μια δυνατή μπόρα ξέπλυνε τα πάντα,
και ταίριαξε με το μέσα μου.







Είναι που όσα χρόνια κι αν πέρασαν εγώ νιώθω ακόμα ορφανό.
Είναι που ήταν η μέρα των Μπαμπάδων σήμερα.

Είναι που αγαπάω τις μελωδίες και τα λόγια του Μάνου.


Είναι που αγαπάω και την βροχή.





5 σχόλια:

Katerina V *Pause blog* είπε...

Να τον θυμάστε πάντα με αγάπη..
Δεν έχω λόγια για τους ανθρώπους που φεύγουν νωρίς αφήνοντας μικρά παιδιά πίσω τους.. Ο αρραβωνιαστικός μου έχασε τον πατέρα του 6 χρονών και πέρασε πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια.
Είναι ένα κενό που δεν φεύγει ποτέ..
Μη ξεχνάς.. σε θέλει χαρούμενη.. χαμογέλα.. καλό ξημέρωμα..

Teteel είπε...

Σ΄ευχαριστώ.
Καληνύχτα.

windrock studio είπε...

The day of dads can be a sad one, the music was very haunting and the old photos so touching. But always the rain to wash it sparkling again ...
sending you love & hugs.

DIMI είπε...

Νάσαι καλά νά τόν θυμάσαι Ελευθερία μου!Αυτοί πού φεύγουν,μένουν πάντα μέσα μας,έχασα τήν μητέρα μου πρίν δύο χρόνια,καί κάθε μέρα τήν σκέφτομαι!!Μού λείπει!!Οι φωτογραφίες σου,μοναδικές!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Φλώρα είπε...

Αχ, καλή μου...Δεν περνάει ποτέ αυτός ο πόνος...
Να είστε γερές να τον θυμάστε πάντα με αγάπη...