2010/12/15

Το νόμπελ Ειρήνης και ο σταυρός μου.

Το φετινό νόμπελ Ειρήνης είναι φυλακισμένο.
Αντιφατικά πράγματα... η Ειρήνη στην Φυλακή;;;
Ο Λιου Σιαομπό είναι στην φυλακή, σαν αντιφρονούντας.

Στα νέα του Σαββάτου στην στήλη του Μιχάλη Μήτσου, διάβασα ένα ποιημά του.
Σας αντιγράφω δύο στροφές:

Την ζωή που έκανα σ'έναν τόπο μακρινό
την εξόρισα σ'αυτό το ανήλιαγο μέρος
για να φύγω από την εποχή της γέννησης 
του Χριστού, 
δεν μπορώ να αντικρύσω τη ματωμένη εικόνα
στο σταυρό.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Αμέτρητες νύχτες πίσω από σιδερόφρακτα
παράθυρα,
και οι τάφοι πέρα από το φως των αστεριών
αποκαλύπτουν τους εφιάλτες μου.
Πέρα από ένα ψέμα 
δεν μου ανήκει τίποτα.


Αυτός ο σταυρός είναι η πρώτη μου προσπάθεια στο κρακελέ.
Όταν διάβασα το ποίημα, τον τύλιξα στο σύρμα, και του τον αφιέρωσα.
 Ποτέ ξανά η Ειρήνη σε Φυλακή.


The nobel  Peace  prize 2010 is imprisoned.
Liou Xiaobo is in  prison as a dissident.
Peace is in Prison!!!


This cross is my first attempt  at krakelee. Ι wrapped  a wire around it and i  dedicated it, to him.

Never again the Peace into a Prison.

5 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Έίναι σαν να εμπνεύστηκες την δημιουργία του Σταυρού από το ποίημα! Πολύ μου αρέσει!!!

Rena είπε...

Πολύ ωραίος ο σταυρός αλλά και ο συμβολισμός του!!

faraona είπε...

Πάντα μα πάντα οι άνθρωποι που έχουν μέσα τους την δημιουργία γεννούν όμορφα πράγματα ακόμη κι όταν οι καιροί δυσκολεύουν.
Σε φιλώ.

ιρινι είπε...

Δείχνεις τόση ευαισθησία!!!μπράβο σου!!

Teteel είπε...

Μαίρη
rena,
Νατάσσα,
riri,
σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.