2010/12/09

Η Αργυρώ και το Τρίο Στούτζες.

Μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια, τα δένδρα, τα φυτά γενικά.
Με γεμίζουν χαρά, να τα βλέπω, να τα αγγίζω, να τα μυρίζω, και να τα φωτογραφίζω βεβαίως.
Ελπίζω να συμφωνούν και αυτά.
Θα σας γνωρίσω δύο που έχω μέσα στο σπίτι.
Την Αργυρώ, την ζέρμπερα,και
το Τρίο Στούτζες, τις τουλίπες μου,
εδώ είναι οι βόλβοί τους που μολις έχουν σκάσει μύτη, μετά από την νάρκη του καλοκαιριού. (η φωτό δεν είναι πολύ καλή).
Και τα 2 θέλανε αλλαγή γλάστρας. Πήρα γλάστρες πλαστικές για πιο ελαφρές, αλλά δεν μου άρεσαν έτσι σκέτες.
Τους έκανα λοιπόν ντεκουπάζ,



και 2 κοντινές:


Δεν είναι καλύτερες τώρα;
 Χρησιμοποίησα σελίδες της Lifo, έτσι έχουν και ενημερωτικό χαρακτήρα.
Μόνο που πρέπει ν'αλλάξω όνομα στο Τρίο Στούτζες. Πέρισυ οι 3 βολβοί  είχαν βγάλει 3 τουλίπες.
Τώρα μεγαλώνουν 6 υπέροχα βλασταράκια.
Πώς να τα βγάλω;;;
Τα εξάδυμα του Καναδά δεν μου αρέσει καθόλου σαν όνομα...
Δώστε μου ιδέες...
Καλό απόγευμα σε όλους.

14 σχόλια:

ιρινι είπε...

Εσκυψα ,και ακούμπησα την Αργυρώ, και φίλησα το Τρίο Στούτζες, τους μίλησα (γιατί εγώ ...μιλάω με τα λουλούδια..) και το Τρίο Στούτζες μου παραπονέθηκε που θέλεις να αλλάξης το ονομα τους..Γιά ρώτησε τα ξανά...
ΟΙ ΓΛΑΣΤΡΕς ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!

ria είπε...

...λατρεύω τα λουλούδια...η αγάπη μου όμως είναι τα τριαντάφυλλα, και οι φρέζιες!!! Πολύ ωραία η ιδέα σου για τις γλάστρες! Έγιναν πιο ζωντανές, πιο έχω κ εγώ κάποιες που πάντα ήθελα να τις φτιάξω κάτι! μου έδωσες πολύ καλή ιδέα!!

lourdi lourdaki είπε...

Α! τελειες ειναι!!!εγιναν υπεροχες! αν δεν το ελεγες δεν θα μπορουσα να το καταλαβω!
Σε φιλω και καλο Σ/Κ!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλάααα! τέτοιες γλάστρες δεν έχει καμμία..πως το σκέφτηκες βρε παιδάκι μου.Εγώ έχω ένα κλυκλάμινο.Ο Δημήτρης μου έχει..κρεμμυδάκια, μαιντανό, άνηθο, σκορδάκια, δυόσμο..βγάλε συμπέρασμα!

Teteel είπε...

riri,τι γλυκό και τρυφερό σχόλιο είναι αυτό!
Και εγώ τους μιλάω, τους τραγουδάω κιόλας!
Θα ρωτήσω το Τρίο Στούτζες, έχεις δίκιο.

Teteel είπε...

ria, όλα τα λουλούδια είναι υπέροχα!
Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες για τις γλάστρες σου!
Και ανάλογα τι εικόνες θα χρησιμοποιήσεις παίρνεις και το αποτέλεσμα που θέλεις. Αστείο, ρομαντικό, μαυρόασπρο, ότι θέλεις.

Teteel είπε...

lourdi, σ'ευχαριστώ πολύ.
Και εσύ να περάσεις όμορφα.

Teteel είπε...

Αχτίδα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν.
Ο Δημήτρης σου συνδυάζει στα φυτά του την ομορφιά και την χρησιμοτητά τους, μπράβο του.

lourdi lourdaki είπε...

Καλημερα φιλη μου!! ναι τη γαζα τη βαζω για να ειναι αναγλυφη η εικονα,σε ευχαριστω για τα ομορφα λογια σου!!
Καλο Σ/Κ!

Rena είπε...

ΟΙ πιο υπέροχες γλάσρες που έχω δει!

Teteel είπε...

Lourdi, ευχαριστώ που μου λύνεις τις απορίες.



rena, εκτιμώ αφάνταστα την γνώμη σου, ευχαριστώ.

lemonostiftis είπε...

τα εξαπτέρυγα θα σου άρεσε για όνομα?

lemonostiftis είπε...

ναι, όντως οι γλάστρες δείχνουν πλύ καλές.


υγ. δεν το περίμενα να αφήσω σχόλιο για γλάστρες μιας και σπάνια πλέον ασχολούμαι με φυτά, αλλά δε μπόρεσα να κρατηθώ γιατι μου αρεσουν πολύ.

Heliotypon είπε...

Νομίζω χρειάζομαι τις γνώσεις σου... Δύσκολα μου διατηρούνται τα φυτά στο σπίτι. Μάλλον από έλλειψη γνώσεων στη φροντίδα τους, ίσως και από ...τεμπελιά μου να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με αυτά (έχω πολλά να κάνω...). Πάντως τα δικά σου είναι κουκλιά και οι γλάστρες σου δεν πάνε πίσω! Φιλιά.