2014/04/09

Βόλτα στις "Ψηφιακές Γειτονιές".

  Χάρη στην Τζίνα  που το πρότεινε βρέθηκα
 να κάνω βόλτα στις Ψηφιακές Γειτονιές,
στο  The Hub events,  που δεν τις γνώριζα.
Εχω το μπλογκ αρκετό καιρό αλλά δεν είμαι καλά δικτυομένη.
Εχω ρίξει το βάρος του  χρόνου μου στο Φλικρ,
και το έρμο το μπλογκ μένει παραπονεμένο. 
Πέρασα δυό μέρες με πολύ ενδιαφέρον, 
παρακολούθησα εργαστήρια κι έμαθα πράγματα, 
άκουσα ομιλίες και παρουσιάσεις
από ανθρώπους που αγαπούν το διαδίκτυο και δουλεύουν
σε αυτό, που τον καιρό της κρίσης ψάχνουν και δοκιμάζουν
καινούρια πράγματα ρισκάρουν, ξαναδοκιμάζουν,
πετυχαίνουν, αγαπάνε αυτό που κάνουν και το κάνουν με κέφι.
Είδα παρέες που γεννήθηκαν μέσα από τα μπλογκς,
κι αυτό μου άρεσε πολύ,
-κάτι τέτοιο κάνουμε κι εμείς στο Φλικρ -,
νέες μαμάδες με τόσα πολλά ενδιαφέροντα και πράγματα που κάνουν που θαυμάζεις πώς τα προλαβαίνουν όλα! 
Και διαπίστωσα πόσοι άνθρωποι "ξέρουν" και αγαπάνε την Τζίνα!
Από αγκαλιά σε αγκαλιά πήγαινε η αφιλότιμη!
Εμαθα, γέλασα, συγκινήθηκα, έβγαλα φωτος και έφαγα...
και καφεδάκια ήπια, 
κι εκείνο το σοκολατένιο μικρό μαφινάκι με την κρέμα σοκολάτα από πάνω... ακόμα το  βλέπω στον ύπνο μου!
Μια όμορφη εμπειρία και ευχάριστο διήμερο.
Μερικές φωτος με την δική μου ματιά,
και 
Καλή μας συνέχεια,
στον κόσμο του μπλόγκινγκ και στην ζωή μας.





 Μου άρεσε απίστευτα η σκάλα!








 Ένας από τους φωτογράφους σε  στιγμή χαλάρωσης.
(αντανάκλαση...)




 Το "εργαλείο" της Τζίνας.





Από μικρή...






Η Έφη Ανέστη και η Αννούσα Μελά.


Εύα Μονοχάρη, Βέρα Λεβέντη (τέλειο το πολύχρωμο σακκάκι!),
Αθηνά Κάκου και Κέλλυ Σώκου.

 Τι ωραία κίτρινη καπαρντίνα!

















Πού την πάτε;;;;



 Η  γεμάτη ενέργεια και χιούμορ και κέφι Σοφία Γκιούσου. (κέντρο)



Ο Βασίλης Βάρδακας των Key Books.

 H  ομιλία από καρδιάς που με έκανε να κλάψω αλλά και να χαμογελώ ταυτόχρονα, ο μπαμπάς της Λυδίας, ο Ναυτίλος.

 Μαρία Ατραίδου, Παναγιώτα Σταμάτη και Τζίνα Βαρότση.

 Το τατουάζ στην μεσούλα της μικρής φωτογράφου
και η Τζίνα στην οθόνη.

 Όλο το πάνελ μαζί με την Εφη Ανέστη και την Σίνα Δημητρίου.

 Χαμόγελα και χειροκροτήματα...

 Η εντυπωσιακή μεταλλική σφαίρα στο μικρό μπαλκονάκι.
Ποιός την φιλοτέχνησε; όποιος ξέρει ας μου πει.

 Σας φιλώ όλους και σας αφήνω με την όμορφη παρουσία του Αλέξη
και το γλυκό μήνυμα στο καρτελάκι του.
Ζωή γλυκειά σαν μέλι.
Μακάρι!







10 σχόλια:

TzinaVarotsi είπε...

Σου έχω πει πόσο θαυμάζω την οπτική σου;
Αν όχι στο λέω, αν ναι στο ΞΑΝΑλέω..
Πότε θα μάθω να φωτογραφίζω κι εγώ από "ιδιαίτερες" γωνίες και διαφορετική οπτική απ' αυτή του αυτονόητου;
Φιλιά πολλά Ελευθερία μου.. υπέροχες (όπως πάντα) οι φωτογραφίες σου!

DIMI είπε...

Kαλημέρα Ελευθερία μου!!Σίγουρα,μιά πολύ ξεχωριστή εμπειρία,η συναντηση, μέ άλλες φίλες bloggers!Οι φωτογραφικές σου λήψεις,απίστευτες!!Πόσο όμορφα ο φακός σου αποτύπωσε,όλες τίς στιγμές!!Σίγουρα πέρασες πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!

windrock studio είπε...

This looks totally magnificent! Wish I could have been right there with you ... so happy you shared your experience & images.

Sofia είπε...

Μα πόσο ωραία φυσική φωτογραφία μου έβγαλες! Να 'σαι καλά για τα καλά σου λόγια.

Καταπλητική μέρα ήταν :-)

PEPI είπε...

Super φωτό και υπέροχη αισθητική! Ευχαριστούμε πολύ, ΠΕΠΗ

Katerina V *Pause blog* είπε...

Όμορφη εμπειρία, καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου!
Εϊχα πάει πέρυσι στις ψηφιακές γειτονιές, θα ήθελα να υπήρχε κάτι ανάλογο και για εμάς τους bloggers που δεν είμαστε γονείς! :)
Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!

Teteel είπε...

Τζίνα, ευχαριστώ πολύ!
*
Dimi,ναι όμορφα ήταν, χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτος.
*
Susan, thank you, i wish the same!
*
Σοφια, ε, δεν είναι και τόσο καλή σαν φωτο, αλλά με το χαμογελό σου διορθώθηκε!
*
Να είσαι καλά Pepi, ευχαριστώ!
*
Kατερίνα, κι εμένα το παιδάκι μου είναι πια πολύ μεγάλο! αλλά υπήρχαν πολλά θέματα και ομιλίες που είχαν γενικό ενδιαφέρον.
Ευχαριστώ!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Καλησπέρα! Κρίμα που δεν γνωριστήκαμε στις Ψηφιακές. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!!!και πολύ καλλιτεχνικές! Παρεπιπτόντως, ωστόσο, το τελικό μήνμα "Ζωή γλυκιά σαν μέλι" το έγραψα εγώ και είναι το μότο μας στο Ανθομέλι! Ετσι για την ιστορία,χεχε!!! Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη αναδρομή! Κάλη

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Αλήθεια θα μπορούσα να την πάρω και με credits να την δημοσιοποιήσω στο ίντερνετ; Κάλη

Teteel είπε...

Nαι Κάλη και βέβαια μπορείς.
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτος,
και σούπερ η φράση στο καρτελάκι!