2014/07/13

"Και γύρω τους η θάλασσα".

Παρουσίαση του βιβλίου 
"Και γύρω τους η θάλασσα"  
του πρώτου της Αφροδίτης Βακάλη 
έγινε στον Ιανό στις 23/11/13. 
Το βιβλίο μου το χάρισε η φίλη μου η Ντία και η Αφροδίτη μου έγραψε αφιέρωση,
 και αμέσως το δάνεισα στην φίλη Σταυρούλα
που μου το επέστρεψε πριν μια εβδομάδα.
Μόλις τέλειωσα λοιπόν το βιβλίο.
Ενδιαφέρουσα ιστορία,
στέρεοι χαρακτήρες, όμορφη πλοκή.
Το χάρηκα.
Ιδιαίτερη αδυναμία στην ηρωϊδα Μαρία,
την ζωηρή ατίθαση κοπέλα γεμάτη πάθος για Ζωή,
έρωτα και ελευθερία.
-μου θύμισε και λίγο την"Στέλλα",
 στην ανάγκη της για ανεξαρτησία.-
Θαυμάσια η ατμόσφαιρα του νησιού,
νιώθεις την αλμύρα, τον αέρα,
και την θάλασσα γύρω τους...
*

 Εδώ σε φωτό της Καίτης από την ημέρα της παρουσίασης.

Αποσπάσματα διάβασε η κα Φιλαρέτη Κομνηνού,



Η συγγραφέας μαζί με  τους παρουσιαστές.


Αφροδίτη,
 σου εύχομαι Καλή επιτυχία και στο νέο βιβλίο που μαθαίνω οτι έχεις ήδη έτοιμο!



2 σχόλια:

windrock studio είπε...

Looks like a good summer time read ... and I love the pretty summer time photo of you at the top!

Teteel είπε...

Μe and my Summer t-shirt!
Thank you susan! Kisses.