2014/04/28

Οι μέρες που πέρασαν.

Οι μέρες που περασαν σε εικόνες,
και ελάχιστες λέξεις.





Ριχνοντας κακάο και ζάχαρη στην κατσαρόλα για να φτιάξω σοκολατόπιττα, ένα κομμάτι ζάχαρης είχε "κρυσταλιάσει" σε αυτό το σχήμα!







Η πατατοσαλάτα που έφερε η Κίκα.
Έφερε και Παύλοβα αλλά δεν πρόλαβα να την φωτογραφίσω, εξαφανίστηκε!

Το αυγουλάκι μου έσπασε αμέσως... κλαψ...


Τα τυρομπαλάκια μου.










Γιώργος που σκαρφαλώνει!











Η Λήδα και ο Αγαπούκος, που μας έκανε παρέα στην βόλτα μας 
στις Μαρίκες και μετά έφυγε... -Αγαπούκο τον εβγαλε η Κατερίνα.-







 Η Κατερίνα κι εγώ σε φωτό του Γιώργου.


Να είμαστε Καλά, να είμαστε Μαζί,
να μπορούμε να χαμογελάμε,
κι εσείς το ίδιο.

Φιλιά.

4 σχόλια:

Rena είπε...

Χρόνια πολλά,όμορφες εικόνες κάποιες φορές μιλάνε περισσότερο από τις λέξεις!!!!!!!!!
Φιλάκια!!!!

DIMI είπε...

Χρόνια πολλά Ελευθερία μου!Απίστευτες στιγμές!Μοναδικές!!Πανέμορφες οι λήψεις σου!!Πάντα έτσι όμορφα νά περνάς!Φιλάκια!

windrock studio είπε...

So much beauty! and some that looks very yummy!

Eva Psarrou είπε...

Κι εμένα με το πρώτο τσούγκρισμα έσπασε, πανωλεθρία χαχα :))
Πολύ όμορφες εικόνες που μεταφέρουν το κλίμα των ημερών.
Χρόνια πολλά και πάντα χαμογελαστοί όπως στην τελευταία φωτό! Φιλιά!